?

Log in

No account? Create an account

Previous Entry | Next Entry

- Ваграм, какие телепроявления, на ваш взгляд, носят особо угрожающий характер?
- Первое – пропаганда агрессии, которая на ТВ повсеместно. Причем агрессия, предстающая в статусе социальной культуры, культуры общения. И молодое поколение, воспитывающееся на этом самом телевидении, начинает воспринимать ее как нечто абсолютно естественное. Причем речь идет не только о мордобое и прочем. Настороженность и претензия, которую мы называем "мунат", – это тоже форма вербальной агрессии, которая укореняется. Второе – пропаганда шикарной жизни. Есть много исследований, согласно которым в странах и регионах, где телевидение пропагандирует роскошную жизнь, а социально-экономические условия не позволяют достичь подобной жизни честным путем, увеличивается процент преступности. Конечно, с позиций завоевания аудитории это очень продуктивно – кому не приятно смотреть "красивые картинки", даже если в итоге они направлены на продажу какого-нибудь масла "Афтаб". И чем больше аудитория, тем больше покупателей. Хотя нас интересует не это, а социально-культурные результаты. А они таковы – увеличение преступности и эмиграции. Ну и, конечно, сюда нужно добавить культ материальных ценностей, полное попрание духовных ценностей. Подобная система ценностей неизбежно ведет к деградации общества. Общество должно жить какими-то духовными ценностями, если хотите - идеалами. А когда в ранг идеала возведена исключительно погоня за удовольствиями, такое общество обречено – это уже несколько тысячелетий подтверждает вся история человечества. Нравственные, интеллектуальные ценности отныне перестали рассматриваться как таковые. Герои перестали быть предметом подражания.

Продолжения

Comments

( 14 comments — Leave a comment )
anushanahit
Jul. 5th, 2012 05:23 pm (UTC)
++++
"Проводя исследования, я открыл для себя, что наше сегодняшнее телевидение гораздо опаснее для нашего информативного поля и психологии, чем азербайджанская и турецкая пропаганда, вместе взятые".
nata_lya_major
Jul. 5th, 2012 05:52 pm (UTC)
Միգուցե ես սխալվում եմ , բայց ինձ թվում ա քանի դեռ ձեր պայքարում դուք շեշտադրում եք ազգայնականը, հաջողությամբ չի պսակվի գործը: այ եթե հարցը դրվեր այնպես , որ այն ամենը ինչ հեռարձակում է հեռուստատեսությունը ետք է լինի պրոֆեսիոնալների գործ, որակյալ արտադրանք, կլինի սերիալ թե մշակութային հաղորդում , թե երգ ու երաժշտությւն , երբ պահանջվի որակի բարձրացում, խիստ պրոֆեսիոնալիզմ, դրա հետ բոլորը համաձայն կլինեն , բայց էս ձևով շարադրված խնդիրը միշտ բերում ա -ազգայնական-լիբերալ պայքարի , որը կյանքը ցույց ա տվել որ անլուծելի ա
arman666
Jul. 6th, 2012 12:15 pm (UTC)
«Շանթ»-ը լավ էլ պրոֆեսսիոնալ է աշխատում: Պրոֆեսսիոնալ բարձր մակարդակով տականքություն են անում, պրոֆեսսիոնալ ձևով պղծում են ազգայինն ու ավանդականը:
nata_lya_major
Jul. 6th, 2012 01:01 pm (UTC)
1.խնդրում եմ նշեք , թե Շանթում հատկապես ինչն է պրոֆեսիոնալ , էն էլ պրոֆեսիոնալ մակարդակի տականքություն /սովորական ցածրակարգ ա /, որքան հիշում եմ անորակ սերիալներն էլ առաջինը շանթից ծնվեցին...Շա~տ "պրոֆեսիոնալ" էին խոսք չկա
2. Գիտեք ազգայինին ամենաշատը վնասողներն ովքեր են ?, ովքեր կնունքի ծնունդի թաղման , հարսանիքի տեղի անտեղի անընդհատ ու անընդմեջ խոսում են ազգայինից: Մի բանի մասին երբ էդքան շատ ու չափից դուրս ծայրահեղական ինտոնացիայով խոսելը մարդկանց մոտ բերում է տվյալ թեմայի նկատմամբ հակառեակցիաների: Ստուգված բան ա : Իսկական ազգայինով տարվածները երբեք էդքան չեն կրկնում միևնույնը , քանի որ թեմաներ կան , որ էնքան բարձր են , որ երբ տեղի անտեի բեղերն ոլորելով բարձրագոչ կենացներ ենք խմում ` մի քիչ թեթևացնում ենք իմաստը:
3.http://www.youtube.com/watch?v=kcF0doK0KlY այ այս իմաստուն մարդուն մեկ մեկ արժի լսել
4.Վահրամ 2-րդ կետը Ձեր նախաձեռնությանը չէր ուղղված
arman666
Jul. 6th, 2012 01:53 pm (UTC)
1. «Շանթ»-ի տականքային հումորները շատ պրոֆեսսիոնալ են սարքած, ու հենց դրանով են վտանգավոր:
2. Կենացներ չարաշահելու սովորություն չունեմ, չնայած բեղերս բավականին թավ են և ուզած-չուզած օրվա մեջ քանիցս ոլորում եմ:))
3. Այս իմաստում մարդու երգերը շատ հաճախ եմ լսում, հատկապես այն պահերին, երբ որևէ բարդ հարցի պատասխաններ եմ փնտրում:
4. Այդ նախաձեռնության տակ նաև իմ ստորագրությունը կա:
nata_lya_major
Jul. 6th, 2012 02:48 pm (UTC)
էս 4-րդ կետը պետք է ապտակի նման շրխկար այտիս չէ ? :D իրականում ես ձեր դեմ ոչինչ չունեմ ուղղակի բանավիճում ենք էլի: Անկեղծ ասած ոչ վաղ անցյալում ես ինքս էլ շատ անգամներ այս կամ այն երթին կամ ցույցին կամ արշավ գհնալիս ձայնս բարձրացրած հայրենասիրական երգեր եմ երգել , ու տոգորված եմ եղել էն ամենով , ինչ հիմա ասում եք ու դուք, ուղղակի հավատացնում եմ Ձեզ որ հիմա հասկանում եմ , որ իսկական հայրենասիրությունը դա չի : իսկ ինչ վերաբերում է այս նախաձեռնությանը , այն հոյակապ բան է , ուղղակի քանի որ եթերը ոչ միայն հայրենասերներինն է , այլ տվյալ երկրում բնակվող բոլոր մարդկանցն է , դրա համար ուղղակի պետք է ապահովել բազմազանություն , բայց որակյալ և ամեն ինչ ճիշտ ժամին: Օրինակ լեզվի աղտոտումը եթերով վնաս է բոլորին , նույնիսկ ամենածայրահեղական լիբերալիստին: Եվ այս կետի դեմ ոչ ոք վիճել չի կարող մ կամ զզվելի անորակ երգերը , որ բացարձակ ընտրություն չեն ապահովում հեռուստադիտողին:
arman666
Jul. 6th, 2012 03:19 pm (UTC)
Լեզուն աղտոտվում է միանգամայն ՄԻՏՈՒՄՆԱՎՈՐ, հետևողականորեն վարվում է լեզուն փչացնելու քաղաքականություն: Այդ ինչպե՞ս եղավ, որ բացարձակապես չկարգավորվող ու զուտ պահանջարկով առաջնորդվող համացանցում լեզուն գնալով մաքրվում է, իսկ հեռուտաեթերում «պահանջարկի» անվան տակ գնալով մխտռվում, օգտագործվում է այնպիսի տականքային ժարգոն, որը նույնիսկ քուչում կամ քրեականացված միջավայրում չի օգտագործվում:
Ի՞նչ է ստացվում. իրականում կա լեզուն մաքրելու պահանջարկ (որը համացանցում ինքնաբերաբար իրականություն է դառնում), և միաժամանակ կա կանխամտածված եթերային քաղաքականություն, որը հետապնդում է ժողովրդի լեզուն փչացնելու նպատակ... Եվ որ ասում եք, թե «նույնիսկ ամենածայրահեղական լիբերալիստին» դա անհանգստացնում է... ընդամենը անցյալ ուրբաթ «Կենտրոնի» եթերում ոմն Մարինե Պետրոսյան և ոմն Վիոլետ Գրիգորյան ոռները ճղում էին (սրանց վրա ձեռքս չի գնում նույնիսկ «հետուք» բառն օգտագործել) նաև ի պաշտպանություն եթերի մխտառ լեզվի, գոռում էին Կոմիտաս վարդապետի վրա այնպես լրբավարի, որ նրանց երևի փողոցի մարմնավաճառուհիները կնախանձեին...
Այդ «ծայրահեղ լիբեռաստները» հենց այն տեսակն է, որ ՎՃԱՐՈՎԻ հիմունքներով սպասարկում են հանրությանը փչացնելու քաղաքականությունը, քանզի իրականում «ծայրահեղ լիբեռաստական» հայացքների տեր մարդիկ գոյություն չունեն: Կան ընդամենը 30 արծաթով ամեն սրբություն ծախող հուդաներ, ուրիշ ոչինչ:
Իսկ «բազմազանություն» բառն արդեն հիմնովին վարկաբեկել են նրանք, ովքեր փորձել էին այդ անվան տակ գեյ-շքերթ անցկացնել: Հա, եթերը պիտի լինի բազմազան, բայց հիմա ունենք առավելապես բազմազան տականքություն...
nata_lya_major
Jul. 6th, 2012 03:46 pm (UTC)
Նախ դուք չարաչար սխալվում եք , եթե կարծում եք , թե հիմա զրուցում եք լիբերալիների պաշտպանի հետ, երկրորը կան բազմաթիվ ծախված կեղծ լիբերալներ և ծախված կեղծ հայրենասերներ, խոսքը գնում է իսկականների մասին , ու ի դեպ ոչ միայն "բազմազանություն" այլև "ազգային" բառը շատերն իրենց ծախու գործունեությամբ շուտավնից վարկաբեկել են : Ձեր գրածների հետ լրիվ համաձայն եմ հատկապես վերջին նախադասության : Այո պիտի լինի բազմազան , որակյալ , : Լեզուն պիտի մատուցվի ճիշտ և գեղեցիկ /առաջվա լատինաամերիկյան սերիալները գոնե գրագետ թարգմանվում էին , իսկ սրանք ուղղակի սրբապղծություն են անում:/ Իսկ ինչ վերաբերում է պահանջարկին` մի քիչ քիչ զարգացած մարդկանց մի քանի անգամ ցուցադրելով անորակը ` հեռուստատեսությունը նրանց բանականությանը թելադրում է այդ ամենը , որի արդյունքում էլ ձևավորվում է "պահանջարկը' : Այսինքն դա ի սկզբանե առաջարկ է եղել միակ առաջարկը , որը անուղեղների համար հետագայում ստիպված դաձել է պահանջարկ" Այլ կերպ ասած ` "պարտադրված պահանջարկ": մինչև հայկական սերիալների ցուցադրելն այստեղ դրանց պահանջարկը չկար , այսինքն մեղավորը միևնույն է հեռուստատեսությունն է...մի քիչ էլ կրթական համակարգը,քանի որ անգրագետներին անորակ բանն ավելի հեշտ է առաջադրվում
arman666
Jul. 6th, 2012 04:27 pm (UTC)
Իմ մտքով էդպիսի բան չի անցել, որ զրուցում եմ լիբեռաստների պաշտպանի հետ: Ինչ-ինչ, բայց երիտասարդ գեղեցիկ աղջիկների էությունից իմ կյանքի փորձի բերումով գլուխ հանում եմ, ու միանգամից տարբերում եմ կարգին հայ աղջիկներին ինչպես դատարկ տիկնիկներից, այնպես էլ փչանալ շտապող կոմպլեքսավորվածներից. ծեր զինվորը իր ծերության պատճառով դա դեռ չի կորցրել: Ես էլ պատրոնտաշով բոբո ձյաձյա չեմ)))))))) Չնայած երբեմն կարիք լինում ա մտնել բոբո ձյաձյաի կերպարի մեջ:
nata_lya_major
Jul. 6th, 2012 04:40 pm (UTC)
դե որ էդքան անկեղծացանք , ես էլ ասեմ , որ իրականում էն ամենը ինչ ձեզ եմ համոզում , ձեռքի հետ ինքս ինձ էլ եմ համոզում, որովհետև մի քիչ "Ասլալա"յություն ես էլ ունեմ մեջս...բայց դե առողջ բանականությունը միշտ առողջ լինելու համար պիտի շա~տ չծայրահեղանա
arman666
Jul. 6th, 2012 06:27 pm (UTC)
Իմ կյանքի փորձը նաև ցույց ա տվել, որ երբեմն բնազդային իռացիոնալ մղումները ավելի բանական են լինեմ, քան սառը դատողությունը: Սասունցի ընկերներս էդպիսի դեպքերում ասում են. «գլխիս ճիճուները իրար եկան»: Բնազդային մղումներիցդ մի վախեցիր: Ի՞նչ էր ասում ասում Շեքսպիրը. «Եվ լոկ այնժամ է սխրանքը լինում, երբ վերջանում է ամեն մի հնար»: Երբեք չես կարող հաստատ ասես` սա ծայրահեղությո՞ւն է, թե՞ ոչ:
nata_lya_major
Jul. 6th, 2012 07:33 pm (UTC)
Որոշ դեպքերում ճիշտ է , բնազդային մղումները հերոսություն էլ են ծնում , բայց դե առօրյայում հո դրանով չես առաջնորդվի ?? չնայած եթե հարաբերականության սկզբունքին հետևևենք , երևի թե տվյալ բանին անվանում տալու մեջ երբեք էլ չենք կարող մինչև վերջ համոզված լինել /ինչպես օրինակ սա ծայրահեղություն է թե ոչ ?/
talinci
Jul. 9th, 2012 08:03 am (UTC)
Նատալի ջան կոնկրետ ես մենակ գիտականի վրա եմ հիմնվում:
nata_lya_major
Jul. 9th, 2012 09:24 am (UTC)
հա գիտեմ, էն հաղորդման ժամանակ հենց դա էլ քո խոսքի արժեքը ավելի էր մեծացնում: ՈՒղղակի եթե ընդհանուր /բոլորին/ վերլուծում ես , հնարավոր չի չնկատել, որ վեճերի վերջաբանը միշտ հանգում ա լիբերալ-ազգային կռվի:
( 14 comments — Leave a comment )

Latest Month

September 2013
S M T W T F S
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930     

Tags

Powered by LiveJournal.com
Designed by Lilia Ahner